Politica de Confidențialitate

1. Introducere

Această Politică de Confidențialitate explică modul în care colectăm, utilizăm, stocăm și protejăm datele cu caracter personal ale clienților și partenerilor noștri. Firma noastră de proiectare instalații respectă prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal (“GDPR”).

2. Categorii de date prelucrate

Pentru desfășurarea activității noastre, colectăm și prelucrăm următoarele categorii de date:

  • Date referitoare la identificarea imobilului: adresa, date cadastrale, caracteristici tehnice relevante pentru proiectare;
  • Date referitoare la identificarea proprietarului imobilului: nume, prenume, CNP (dacă este necesar), adresă de corespondență, număr de telefon, adresă de e-mail.

3. Scopul prelucrării datelor

Datele colectate sunt utilizate exclusiv pentru activitățile necesare prestării serviciilor noastre, inclusiv, dar fără a se limita la:

  • Elaborarea documentației necesare ( oferte, contracte, teme de proiectare, proiecte tehnice, procese-verbale aferente serviciilor prestate etc.);
  • Comunicarea cu beneficiarii privind serviciile contractate;
  • Îleplinirea obligațiilor legale și fiscale;
  • Respectarea cerințelor impuse de autoritățile competente în domeniu.

4. Temeiul legal al prelucrării

Prelucrarea datelor personale se realizează în conformitate cu prevederile GDPR, având la bază următoarele temeiuri legale:

  • Executarea unui contract sau efectuarea demersurilor precontractuale (întocmirea ofertelor, contractelor etc.);
  • Îndeplinirea obligațiilor legale ale firmei (de exemplu, obligațiile fiscale);
  • Interesul legitim al firmei în asigurarea bunei desfășurări a activității de proiectare.

5. Perioada de stocare a datelor

Datele sunt stocate pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor pentru care au fost colectate și conform obligațiilor legale aplicabile. În cazul documentelor contabile sau contractuale, acestea sunt păstrate pe perioada prevăzută de legislația financiar-contabilă și fiscală.

6. Drepturile persoanelor vizate

Conform GDPR, orice persoană ale cărei date sunt prelucrate beneficiază de următoarele drepturi:

  • Dreptul de acces – aveți dreptul de a solicita informații despre datele prelucrate de către noi;
  • Dreptul la rectificare – aveți dreptul de a solicita corectarea datelor inexacte sau incomplete;
  • Dreptul la ștergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”) – în anumite condiții, puteți solicita eliminarea datelor din evidențele noastre;
  • Dreptul la restricționarea prelucrării – în anumite situații, puteți solicita limitarea utilizării datelor dumneavoastră;
  • Dreptul la portabilitatea datelor – aveți dreptul de a primi datele între-o formă structurată și de a le transmite unui alt operator;
  • Dreptul la opoziție – vă puteți opune prelucrării datelor, dacă aceasta se bazează pe interesul nostru legitim;
  • Dreptul de a depune o plângere – puteți depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), dacă considerați că vă sunt încălcate drepturile.

7. Securitatea datelor

Luăm toate măsurile tehnice și organizatorice necesare pentru protecția datelor dumneavoastră împotriva accesului neautorizat, pierderii sau divulgării neautorizate.

8. Contact

Pentru orice întrebări legate de prelucrarea datelor personale sau pentru exercitarea drepturilor dumneavoastră, ne puteți contacta folosind formularul de contact.

Această Politică de Confidențialitate poate fi actualizată periodic pentru a reflecta modificările legislative sau schimbările în practicile noastre de prelucrare a datelor.